wtorek, 4 listopada 2014

LALA // LALALA LALALA



Jakiś czas temu pisałam na blogu, o tym że praca którą wykonuje zmusza mnie do nieustannego przemieszczania się ze stosem ubrań, butów i kosmetyków. Długo nie mogłam znaleźć dużej wytrzymałej torby, żeby była praktyczna, a zarazem efektowna. Od kilku dni mam LALĘ, z którą się nie rozstaję. 



Torba PLN LALA nie dość, że jest bardzo solidnie wykonana, to do tej pory nikt obok niej nie przeszedł obojętnie. Jadąc na zdjęcia, ubrana jestem praktycznie i wygodnie. Dzisiejsza stylizacja została sfotografowana właśnie tuż przed zdjęciami w tv. Miałam na sobie modną już kolejny sezon parkę, kozaki w pięknym czekoladowym odcieniu i właśnie LALĘ. W LALI oczywiście cały ekwipunek niezbędny do występów przed kamerami. 






Mam na sobie:

Torba_PLN LALA
Buty_Caprice
Kurtka_C&A

54 komentarze:

  1. Świetna kurtka ! Torba też fajna, tylko strasznie duuuuża, ale dzięki temu można włożyć do niej sporo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U la la la, ale wielgachna torba;) Poza tym standardowo - wyglądasz bardzooo fajnie;)

      Usuń
  2. Podobają mi się kozaki, są super!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. torba faktycznie świetna :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :) kozaki super fason :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobiece, z klasą, bez udziwnień - takie dodatki można docenić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie jesteście śliczne jak ta lala ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba bardzo pojemna, a przy okazji ładna:)
    Pozdrawiam!
    http://theraspberrysmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie z nią wyglądasz

    http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No pięknie! Po prostu LALA:PP

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy blog :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Można by troszkę popracować nad fotami ale tak to super. Swoja droga gdzie teraz najcześciej sie ubieracie z wawy ludziska? Ja odkryłem i eksploruje ta Marywilską 44 super tam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham wszystkie ciuchy od LALA, ale te ceny mnie dobijają.. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Super fotka i świetne stylizacje. Widziałam podobne w Outlet Center w Lublinie, chyba się wybiorę ponownie po taki zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba rzeczywiście niesamowita, wszystko w niej do siebie pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny kolor kozaków. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba wygląda na bardzo pojemną. I bardzo ciekawy ma fason. Zwróciliśmy też uwagę na Twoje buty, które są bardzo fajne i podkreślają Twoją figurę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja uwielbiam takie duże torebki

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli podobnie tak jak ja, jesteś zwolenniczką noszenia eleganckich nakryć głowy, to moim zdaniem powinnaś zajrzeć też na https://hatfactory.eu/. Znaleźć można tam wiele na prawdę ciekawych propozycji, które wykonane są wyłącznie z najwyższej klasy materiałów. Warto zawsze pamiętać, że odpowiednie nakrycie głowy może doskonale urozmaicić nasz elegancki wizerunek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ty masz burzę włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Kozaki wymiatają! Właśnie takie uwielbiam i jestem nimi zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba każdej kobiecie przydałaby się taka LALA :D Ja zazwyczaj mam taki majdan ze sobą, że nie ważne jaką miałabym ze sobą torebkę, to i tak mam w niej za mało miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  23. Torba na pewno jest oryginalna ale nie mam nic przeciwko temu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Marzę o takiej oryginalnej torbie. Bardzo modna

    OdpowiedzUsuń
  25. Oryginalne dodatki tego typu na pewno przyciągają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka jest doskonała do codziennych stylizacji. Cudownie że można taką mieć.

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz świetne buty, ale torba także mi się podoba. Doskonała do codziennych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie oryginalne dodatki są bardzo modne i warto na nie zwrócić uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z reguły noszę mniejsze torby, ale ta bardzo mi się podoba. Przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  30. Torba ma w sobie coś wyjątkowego. Na pewno jest praktyczna. Śliczna

    OdpowiedzUsuń
  31. Z taką torbą często wychodzę na zakupy. Bardzo stylowa ale i praktyczna.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna torba i jakie kozaki. Piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  33. piekne kozaki a kolor super torba fajna zapraszam do siebie po inspiracje
    http://blogsklepupradlo.pl/2021/01/17/halka-do-spania-z-jedwabiu-wiskozowego/
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Doskonale się sprawdzi taka torba na większych zakupach, ale nie tylko. Cudowna

    OdpowiedzUsuń
  35. Duże torby są teraz modne i wcale nie ma co się takiej wstydzić.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna torba. Z pewnością uda się w niej zmieścić sporo.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie ma to jak pakowna torba, a przy tym bardzo modna i oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  38. Najważniejsze żeby torebka była wygodna, pakowna i odpowiednia do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna torebka. Urzekła mnie jej pojemność. Zwykle targam ze sobą ogrom gratów, więc czym większa, tym lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  40. U-lala jaka stylizacja:) wpadłam na chwilę ale jeszcze tu zajrzę. Gratuluję bloga i zapraszam do mnie https://www.megashow.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna torebka jak i cała stylizacja. Super

    OdpowiedzUsuń
  42. Torebka jest oryginalna a to bardzo się liczy. Super

    OdpowiedzUsuń
  43. Niesamowicie oryginalna torba. Piękna i modna

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!